Körkort !! LYCKA :D

I Got the Körkort Yesterday!!!
Har nog inte varit så överlycklig på evigheter! Alltså den lyckan går inte att beskriva. Efter 2 års körning , med både bilskola och hemma, både manuellt och automat, att äntligen genomföra körtesten, för andra gången dessutom och klara det utan några större misstag alls. Det kändes verkligen som om fötterna reste sig från jorden.
HALLELULJA - MOMENT ! :D Och finns det egentligen någonting roligare än att köra bil? ....... eller jo självklart finns det det, men det är ju iaf något av det roligaste jag vet :)

Ä N T L I G E N !!!!! Ä N T L I G E N !!!!!

Så igår bjöd min faster och farbror mig på resturang, en china - krog. Jätte god buffé. Idag, nyss, på kvällen gick jag och två kompisar ut och firade litegranna genom att äta på resturang. Jätte härligt ! :P Fick också lite pengar och en Dior väska av farmor tidigare idag . Haha köpt på NK på 60 talet ;P


Kommentarer
Postat av: Olessia

GRATTIS GRATTIS :D

2008-06-27 @ 09:04:45
URL: http://unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0